تجربه خرید اینترنتی هود، سینک و گاز

امروزه شرکت های بزرگ مثل اخوان، کن، استیل البرز، داتیس، ایلیا استیل، آلتون محصولات  خود را با واحد خدمات پس از فروش و حمایت از مشتری  معرفی می کنند که  این  شامل خدمات و پشتیبانی‌هایی است، که این شرکت ها به‌عنوان بخشی از سیاست رضایت مشتری و حفظ مشتری پس از فروش محصول/خدمت به مشتریان ارائه می‌دهند. نمونه‌هایی از خدمات پس از فروش شامل پشتیبانی در مورد خدمات گارانتی، آموزش، یا تعمیر و ارتقاء می‌باشد. پشتیبانی پس از فروش نیز ممکن است به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی این شرکت ها در نظر گرفته شود. برخی از مشتریان ممکن است محصولات یک شرکت را بر اساس خدمات پس از فروش آن خریداری کنند.

خدمات پس از فروش می‌تواند به وفاداری این برندها و تکرار فروش آنها کمک کند. خدمات پس از فروش خوب همچنین می‌تواند منجر به تبلیغات دهان‌به‌دهان مثبت برای این شرکت ها شود. اما پشتیبانی ضعیف پس از فروش می‌تواند مانع از دستیابی شرکت‌ها به رضایت مشتری و در نتیجه رشد شود.

در این میان می توان از خدمات خوب استیل البرز و آلتون در  ارایه خدمات  و پشتیبانی از مشتریان ستایش کرد.

 

اشتراک گذاری مطلب
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو
جستجو کردن
عضویت در خبرنامه
جدیدترین مقالات